2010. március 6., szombat

Csokiba zárt lágytojás


Történt a napokban hogy egy tök jó ötletre bukkantam a jókaja.hu-n. Na azóta nem alszom...
Ma végre nekiláttam. A gyerekek mamáék, Apa dolgozik, mikor ha nem most :).
Kerestem kis méretű lufikat, a vízibombának eldugott lufik jelen esetben nálam végezték. Felfújtam, és olvasztott csokiba mártottam, majd szilikon lapra helyeztem száradni.
Addig elkészítettem a tölteléket. Jelen esetben felvertem a Hulala tejszínt habfixálóval, és összekockázott barackot és apróra tört babapiskótát tettem bele.
Amikor a csoki már jó megszilárdult, a lufit egy tű segítségével óvatosan kiszúrjuk. (Szépen levált a csoki, de a lufit több részletben hámoztam le.)
A tölteléket a csokitojásba kanalazzuk, és tejszínhabot teszünk rá. A tetejét barackkal díszítjük.
Elég macerás úgy hogy tömeggyártásba nem fogok kezdeni az biztos ;-), de a látvány kárpótol :).

Eredeti öltet és elkészítés képekben itt.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik.Amikor még nem olvastam el a receptet,akkor tényleg azt hittem hogy tojás van a csokiban!!!!hihi

    VálaszTörlés
  2. De jóóóóó!!:))
    Annyira jól néz ki!!

    VálaszTörlés
  3. Húúúú, de fürge voltál!
    Nem mondom,hogy napi édességnek való, de időnként ilyennel is kell játszani :-)

    VálaszTörlés
  4. Anyucika, Edith örülök hogy tetszik :).

    Jókaja köszi az ötletet ;).

    VálaszTörlés
  5. olyan vicces hogy meghalok

    VálaszTörlés