2010. február 6., szombat

Szeder, és ami készült belőle

Elkészültem az eper párjával :) -végre.
A nagy Hello Kitty-s és Micimackós kötény gyártásban "szó érte ám a ház elejét", hogy több mint száz kötényt varrtam, Anyukámnak bezzeg nincs egy szép köténye. Így aztán karácsonyra nem volt nehéz kitalálni hogy mit is varrjak Neki. A kötény elkészült, a hozzá tervezett edényfogók azonban- betegség és miegymás miatt-nem :(. A kesztyűt nem szívesen használja a konyhában, de vizes konyharuhával gyakran kikapja a tepsit a sütőből :(.
Remélem szeretni fogja :).

3 megjegyzés:

  1. Igazi tavaszváró lett! Anyukád biztosan nagyon örült neki! :)

    VálaszTörlés
  2. Képzeld azt mondta hogy annyira szép lett, hogy sajnálja használni :((((. Remélem nem így lesz....

    VálaszTörlés
  3. :))) Tipikus... :) Én hasonlóképpen jártam a Mamámnak varrt köténnyel... Pedig nem vagyok egy nagy tűforgató... :))

    VálaszTörlés