2010. április 9., péntek

Emeletes élvezet



Egy nagyon kedves ismerősömtől kaptam a receptet. Gabiéknál nagy kedvenc ez a süti, de most már nálunk is az lesz :).
A "calici-s tisztítókúra" után ugye krémesre vágytam, na most eljött az ideje :).

Hozzávalók:
1.réteg
- 25 dkg darált háztartási keksz
- 5 dkg margarin
- 5 dkg porcukor
- kevés tej

2.réteg
- 20 dkg túró (nálam 25 dkg)
- porcukor
- 1 vaníliás cukor
- 2 dl tejszín

3. réteg:
- 2 csomag Aranka vaníliás krémpor
- 5 dl tej
- 1 vaníliás cukor

4. réteg
- 2 dl tejszín
- 5 dkg porcukor

A tetejére csokireszelék.


A kekszet a margarinnal és a porcukorral kevés tejjel összegyúrjuk és egy magasabb falú közepes méretű tepsi aljára kekszmorzsát szórunk, majd belenyomkodjuk a masszát. Én szögletes sütikeretet használtam a mérete: 18,5cm x 27,5cm.

A második réteghez a túrót áttörjük, hozzáadjuk a cukrot, vaníliás cukrot és a felvert tejszínt. Én annyit módosítottam rajta hogy a 25 dkg túrót mindet beletettem és 2,5 dl Hulalát adtam hozzá felverve, így cukrot nem tettem bele. A kapott túrós-tejszínes krémet a kekszes alapra simítjuk.

A harmadik réteghez a 2 csomag krémport a tejjel elektromos habverővel kikeverjük, majd a túrós krémre simítjuk.

A negyedik réteghez a tejszínt a cukorral felverjük. Én itt is 2,5 dl Hulalát használtam, cukrot nem tettem hozzá, viszont egy habfixálót igen. A vaníliás krémre simítjuk.

Végül megszórjuk csokireszelékkel. Én Caravella tej darával és pörkölt aprított mogyoróval szórtam meg.
Tényleg nagyon-nagyon finom, és mutatós süti.
Gabi köszi a receptet, ha van még hasonló szuper recepted ne titkold :)!

9 megjegyzés:

  1. Szia!

    Ez nagyszerűen néz ki!!! Annyira gusztusos, imádom a krémest és az ilyen krémes sütiket. Mindenképp kipróbálom majd!

    VálaszTörlés
  2. Szia Andi!

    Nagyon guszta,ezt is ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés
  3. Belly! Köszönöm :).

    Panna, Móni! Köszi. Próbáljátok ki, tutira nem fogjátok megbánni :)!

    Edith! Köszi.

    Bianka! :D Igen a neve nem véletlen :))))

    VálaszTörlés
  4. De jól néz ki! Mi az a Hulala?

    VálaszTörlés
  5. Köszi :). Növényi tejszín. Én a ciklámen -cukrozott- változatát szoktam venni.

    VálaszTörlés
  6. Szia ! Marika vagyok , jó olvasni a receptjeidet van is olyan ami igazán tetszik ,,, ééés akkor mikor olvasom , kiderül ez meg az nincs itthon ez van , ja meg sokszor időm se , azért bízom benne lesz ha máskor nem a télen. :)

    VálaszTörlés