2010. február 26., péntek

Kókuszos bonbon


Bonbon. Még mindig...
A külső csoki részen nem változtattam. Party ét tortabevonót olvasztottam fel gőz felett, és több rétegben kentem ki a formákat.
A tölteléknek Hulala tejszínt fehér csokival melegítettem össze, és kókuszreszeléket szórtam hozzá (cukrot nem). Sajnos a hozzávalókat nem mértem. Amikor kihűlt a megdermedt formákba kanalaztam, és csokival lezártam. Egy éjszakára hűtőbe tettem. A formából törés nélkül könnyen kijöttek :). A csoki finom ropogós, és fényes lett, a töltelék pedig krémes. Hmm....

5 megjegyzés:

  1. Nagyon guszták ezek a bonbonok,gratulálok hozzá :-)
    Most már nekem is be kell szereznem ilyen formákat!! :D Imádom a bonbont,főleg a mogyoró krémmel töltöttet!!!

    VálaszTörlés
  2. http://makviraga.blogspot.com/2010/02/tartozasom.html
    :D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  3. :D Köszi.
    http://suss-alkoss.blogspot.com/2010/02/egy-ujabb-dij.html

    VálaszTörlés
  4. jól hangzik, gyönyörűek! A kérdésem annyi, mennyi ideig állnak el ezek a bon-bonok? Hűtőben, vagy hűtés nélkül is tárolhatók?? Köszi előre is a választ. Üdv. és további örömteli alkotást! Piroska

    VálaszTörlés