2009. március 29., vasárnap

Habroló

Elkészítése nagyon egyszerű, és nagyon finom a végeredmény :).
Hozzávalók:
1/2 kg leveles tészta, 1 egész tojás lekenni, 3 tojás fehérje, 21 dkg kristálycukor
A leveles tésztát megfelezzük, majd vékonyra nyújtjuk. Lekenjük felvert tojással. Pizzavágóval 2 cm-es csíkokra vágjuk, és fél cm-es átfedésekkel feltekerjük alumínium csőre, alufóliával bevont farudakra, esetleg alufóliával bevont fakanál nyelére. Forró sütőben sütjük.

A krémnek a tojásfehérjét a cukorral gőz felett habbá verjük, addig míg az edény falához nem tapad. Végül a rudakat megtöltjük.

13 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én mára(Húsvét hétfő)készítettem el a te recepted szerint a habrolót,csak én nem porcukrot,hanem csokiöntetet csurgattam a tetejére,és nagyon finom lett!

    Köszi!:Orsi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Jujj, nagyon régóta keresem ezt a receptet!!! Köszönöm szépen!:)Niki

    VálaszTörlés
  3. Szia!Nagyon finom volt,köszönet érte!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon finom volt,és egész este azt ettem mert annyira ízlett.

    VálaszTörlés
  5. Hmmm... amikor kicsivoltam mindig ilyet csinált a nagymami. =)
    imádom =D
    köszönöm, hogy feltettétek! :)

    VálaszTörlés
  6. huuhh....de régen keresek már egy igazi habroló receptet....(:
    Remélem finom lesz..-.-(:

    VálaszTörlés
  7. Ikerbabákat várok. Miközben elolvastam a receptet, a babák elkezdtek a pocimban nyűzsögni.. Úgyhogy anya megy sós perecet sütni magának, meg a babáknak habrolót :)
    Köszönjük! :)

    VálaszTörlés
  8. Neeem mondoood??? Gratulálok, ez bizony kevés embernek adatik meg ;-).
    Szívesen megsütném Nektek, akkor esne igazán jól :-).
    Remélem ízlik majd mindhármótoknak.
    Jó egészséget, és vigyázz magatokra!
    Üdv, @ndre@

    VálaszTörlés
  9. Igen, a saját kajáimat, mármint amiket én főzök, azokat nem bírom megenni. Napi 8-10 imám van a nagy porcelán istennőhöz. :) De legalább tudom hogy ott vannak.
    Néha szólok a szomszédasszonynak, hogy ezt vagy azt süssön Nekünk. :) Az csúszik. :)
    Köszönöm a jólivánságokat!

    Tücsi (szintén Debrecenből :))

    VálaszTörlés
  10. A GÖZ FÖLÖTT GÉPPEL KEVEREM A HABOT?

    VálaszTörlés