2010. március 8., hétfő

Oroszkrémtorta

Elkészítése:
Kerek piskótalapot sütünk. Én most 2 x 3 tojásból csak 19 cm-es pici formában sütöttem. Ha kihűlt mindkét tortalapot kettévágjuk.

Krém: 1 csomag vanília pudingport 4 dl tejjel és 3 evőkanál cukorral felfőzünk.
3 dl Hulala tejszínt habbá verünk 1 csomag habfixálóval, és amikor a puding már kihűlt hozzákeverjük a felvert tejszínhez.

1 csomag mazsolát rumba áztatunk.

2 fél őszibarackot (befőtt) felkockázunk.

Megtöltjük a tortalapokat úgy hogy az első és a harmadik tejszínes-pudingos krémre rumos mazsit szórunk, a középsőre pedig a barack kerül. Jól lenyomkodjuk, és hűtőbe tesszük.

4 dl Hulala tejszínt 2 csomag habfixálóval kemény habbá verünk, és a torta oldalát, és tetejét bekenjük illetve díszítjük tetszés szerint.
Én most ezt a fonott megoldást választottam az oldalára. Akit érdekel hogyan is készül itt megnézheti.

11 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy:)Mindegyik sütemény nagyon szép:)

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁ kész vagyok...megint egy nagy kedvencem..Egyébként meg gondolat olvasó is vagy, mert pont a lánykám születésnapján gondolkodom, tortában:D.......Bár az oroszkrém picit habos babos neki, nah de lehet szétnézek nálad..:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon gyönyörűséges !!!!!Megnéztem a videót is a készítéséről.Nem is gondoltam volna hogy így kell csinálni a mintát..Néha a legnehezebb a legkönnyebb.Nagyon imádom az oroszkrémtortát !!!!!!Nálunk is szülinap lesz nem sokára,a kicsi lányomnak.Igaz hogy a tortát már kinéztem,de lehet hogy a díszítéssel megpróbálkozom.

    VálaszTörlés
  4. Húúúúú nem is gondoltam hogy ennyire tetszik majd Nektek :).
    Köszönöm a dicséreteket :), aranyosak vagytok hogy írtatok.

    VálaszTörlés
  5. Nekem is nagyon tetszik,főleg,hogy ez a kedvenc tortám :D Képzeld még az esküvői tortánk is Oroszkrém volt,igaz mazsola nélkül,mert azt meg nagyon nem szeressem :D

    VálaszTörlés
  6. Jujj, de szeretem!!!

    Nagyon jó az oldalad, annyi finomság található itt... Azt hiszem, visszatérő látogató leszek. :-)

    VálaszTörlés
  7. Csodaszép!!!! Imádom az Oroszkrémtortát, de még soha nem sütöttem, lehet itt az ideje, a tied teljesen lenyűgöz!!:)

    VálaszTörlés
  8. Kati!
    Várlak vissza szeretettel :)!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Gizike!
    Köszi :). Én meg éppen tegnap csodáltam a pillecukrodat ;-). Lassan rászánom magam, és megmutatom a gyerekeknek milyen is az igazi pumpedli :).

    VálaszTörlés