2010. március 10., szerda

Csíkos piskótatekercs

Piskótatekercs. A világ legegyszerűbb sütije, de ezen kicsit változtatnom kellett. Bonyolítottam rajta. Túl sok változtatáson nem ment keresztül, csak a mosatlan lett egy kicsivel több :(.
Az interneten már láttam hasonló megoldásokat.

3 tojásból sima sárga piskótát, 3 tojásból pedig kakaós piskótát kevertem be. Habzsákba tettem külön külön, és a sütőpapírral bélelt tepsibe keresztbe csíkokat nyomtam: egy sárgát egy kakaósat és így tovább.... Egyébként ugyanaz, mint a sima piskótatekercs. Barackízzel töltöttem, és ferdén szeleteltem.
Nagyon kapós lett.

17 megjegyzés:

  1. :D:D:DBenézek naívan..kié az első hozzászólás??nah kié??Nah persze Sütislány:D...Te figyi áruld el hogy van neked ennyi energiád?:)

    VálaszTörlés
  2. Hogy Te miket nem tudsz...:D Gratulálok!De ugye ez már igazi?!Jah,tényleg igazi...Nem csodálom hogy kapós lett:)Nagyon ügyi vagy:)))))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon mutatós!!! Hú de megkívántam!! Remek ötlet volt, és gondolom így kétféle piskótával még finomabb is.:)

    VálaszTörlés
  4. Hát igen..a piskóta egyszerű,de nekünk az nem elég jó!!... Miért is ne bonyolítanánk !!!!hihi
    Nagyon -nagyon teszik.Ezek úgy pattannak ki a fejedből ,mint a szikra.!!!!!!Nagyon tuti!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Ja....majdnem elfelejtettem !!!!!Én meg ebből kérnék!!!!Cseréljünk.

    VálaszTörlés
  6. Mák!
    Sütislány???? :-D Inkább sűrűn sütögető öreglány :D :D :D
    Nagyon sok ötletem lenne, de sajnos az időm nekem is véges :(. Azért igyekszem ;-).

    Niki!
    Ez már igazi :D.

    Gizike, Carol Anna!
    Köszi :)!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik, ügyes vagy, hogy ilyet kitalálsz!

    VálaszTörlés
  8. Nálad mindig találni valami különlegességet. :)

    VálaszTörlés
  9. Hú,ez nyálcsorgató!
    Kuktát felveszel,nekem mumus a piskóta.

    VálaszTörlés
  10. Igen:Sütislány:D:D:D:D!!!Ezt ragasztottam rád:D, ha nem haragszol:D!Öreglány????Hol????Szerintem az öreg csak aki a lelkében öregszik meg...Nem is úgy nézel ki itt ezen a képen:D...
    Tetszik, hogy nekem még a gondolat sem születik meg, hogy hűha sütni kéne valamit, te meg gondolsz egyet aztán hip hop ripsz ropsz sütés..A jelek szerint minden nap kigondolsz valamit azt huss már itt is egy guszta torta , süti, bonbon:D...Én csak ámulok bámulok..mondjuk sajna nálunk nem is fogyna el, mert amikor sütök egy héten egyszer kétszer...azt is esszük jó pár napig..ritka ami eltűnik egy-két nap alatt...

    VálaszTörlés
  11. Mák!
    :D
    Szinte minden nap sütök valamit. Képzeld el a múlt héten 1 nap nem sütöttem, és a férjem így tette szóvá: "már olyan régen sütöttél", ja és ezt is szokta mondani 1!! nap után: "mostanában már nem szoktál sütni" :D. Persze amikor mondtam hogy tegnap sütöttem, akkor rávágta: tényleeeg, de attól ma is fogsz? Soha nem marad nálunk egyetlen morzsa sem. Gyakran a régebbi receptjeimből válogatok, például a sósperecet szinte hetente megsütöm. Így a blogra nem mindig kerül újabb recept :(.
    Csodálkozva láttam hogy tegnap például 1126-an kattintottak ide, annak ellenére hogy nincsenek itt nagy durranások.

    VálaszTörlés
  12. Andrea,
    hogy ez is mekkora ötlet!! Ezt Húsvétra lementem magamnak, szerintem értékelni fogják a lurkók!
    Picit lemaradtam most a blogok olvasgatásával, de Nálad annyi finomság készült az elmúlt 1 hétben, hogy csak gratulálni tudok! :))

    VálaszTörlés
  13. Sütislány akkor át kell hogy nevezzelek "Sütislány aki szuperanyu"-vá!Csodállom az energiáidat!Mondjuk gondolom ha nő egy picit a kicsi fiam is akkor nálunk is kapósabbak lesznek a dolgok..Amúgy pedig az egyszerű dolgokhoz is elő kell készülni, szóval ne tessék lebecsülni azokat sem!:D

    VálaszTörlés
  14. Nem is becsültem én le sohasem :-O, csak egy sima egyszerű piskótatekercset én nem tennék fel ide.

    VálaszTörlés