2009. április 28., kedd

Diós molnárka

A receptet MENNYEI MANNA oldalán találtam. Kicsit módosítottam rajta, mert diótölteléket készítettem hozzá. Köszönet a receptért nagyon-nagyon finom :)!!!
A tészta hozzávalói:
  • 230 g meleg víz
  • 1 tojás
  • 1 tk só
  • 500 g kenyérliszt BL-80
  • 8 g vanília pudingpor
  • 20 g tejpor
  • 10 g szárított élesztő
  • 100 g kristálycukor
  • 75 g olvasztott vaj
Töltelék:
10 dkg diót és 10 dkg cukrot kevés tejjel felfőztem + tettem még bele egy kis mazsolát.

A tetejére:
1 felvert tojás, mandula pehely

Mexikói díszítés:
  • 50 g puha vaj
  • 20 g porcukor
  • 45 g finomliszt

5 megjegyzés:

  1. Éppen ma tette fel Trinity is a molnárkáit!
    A Tiéid is gyönyörűek! Örülök, hogy ízlett!:)))

    VálaszTörlés
  2. Nahát, ez a molnárka nagyon nagyon népszerű! :)) Nekem is ki kell próbálnom, mert istenien néz ki! :)

    VálaszTörlés
  3. Csodásan néznek ki, most már én is kipróbálom :D

    VálaszTörlés