2011. május 6., péntek

Csirkemell zöld spárgás tejföllel sütve


A spárga vásárlás nem túl egyszerű itt Debrecenben :-(. Sem a piacon, sem a közelünkben található 3 zöldségesnél nem sikerült vennünk. Gondoltuk a Pe*ny-ben biztosan van, de ott sem...végül maradt a Te*co, ahol végre találtunk.

Hozzávalók:
  • 60 dkg csirkemell
  • 50 dkg zöld spárga
  • 2 dl tejföl
  • 1 tojássárgája
  • 3 dkg vaj
  • bors
  • szerecsendió
  • olaj
A spárga alsó felét vékonyan meghámozzuk. 5 szálat vékonyan felkarikázzuk, és összekeverjük a tejföllel a tojássárgájával csipet sóval és szerecsendióval. A csirkemellet sózzuk, borsozzuk, majd kevés olajon mindkét oldalát pár percig sütjük. Hőálló tálba helyezzük, megkenjük a spárgás tejföllel és 25 perc alatt megsütjük.
A maradék spárgát vajon átpároljuk és a csirkemellel együtt tálaljuk.

Nagyon finom lett, érdemes kipróbálni!

A recept -a többi csirkemelles recepthez hasonlóan- a Nők Lapja Konyha c. újságból van.

6 megjegyzés:

  1. Nálunk csak a piacon lehet kapni, de úgy kell vadászni a spárgát.
    Fantasztikus ételt "dobtál össze" :)

    VálaszTörlés
  2. Ami én is azt gondoltam, hogy a piacon biztosan kapunk, elvégre most van szezonja -elvileg.
    Tényleg csak összedobás az egész, a legtöbb időt a spárga meghámozása vesz el.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta, és én tuti kipróbálom. Nekem szerencsém van, mert állandóan van a zöldségesnél és még válogatni is lehet, hogy fehér vagy zöld legyen.

    VálaszTörlés
  4. Isteni nagyon szeretem, én is zöld párti vagyok

    VálaszTörlés
  5. Elhiszem, hogy finom lett!!! :-)
    Tipikus gyorsan elkészíthető mégis különleges és mutatós étel, igaz?

    VálaszTörlés