2010. április 25., vasárnap

Medvehagymás pogácsa

Végre a Metro-ban sikerült medvehagymát vásárolnom, törtem is a fejem mihez használjam fel. Legelőször a Felhőlány tejfölös-medvehagymás muffin-ja ugrott be, de Apa azt mondta a muffin neki csak édesen jöhet. Jó gondoltam, ha a medvehagymát és a sós muffint külön külön se egyszerű elfogadtatnom, az együttes megjelenésre így nálunk még várni kell. Biztosra akartam menni, ezért a jól bevált tejfölös pogácsa receptemnél maradtam. Sajnos a vége így is az lett hogy máskor ne rontsam el a pogit holmi medvehagymával......................hát evvan :(.
Medvehagymával, vagy anélkül, de nálunk ez a nyerő pogi. Nekem azért így is finom lett.

8 megjegyzés:

  1. Aranyos lett a sablonod:)A pogik pedig nagyon guszták;oPPPP

    VálaszTörlés
  2. Tényleg csini az új ruhád!!!Pont ma gondoltam rád, hogy már milyen rég sütöttél...:)

    VálaszTörlés
  3. De guszta pogit sütöttél! Egyébként elárulom a titkot: ha úgy sütöd meg a medvehagymás receptemet, hogy nem látják, a papírkapszliból kivéve (nagyon könnyen kijön a puha tészta miatt) majdnem úgy néz ki mint a pogácsa....
    Bár azt hiszem, Nálatok inkább a medvehagymával volt a gond... :)
    Nagyon szép lett az új blogruhád is! :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kis guszták, és szép lettél

    VálaszTörlés
  5. Mák!
    Köszi :). Sütöttem én, csak nem új sütiket. Tegnap hoztam 90 darab tojást, úgyhogy a héten ismét "sütislány" leszek. Majd gyere egy kis kóstolóra ;-)!

    VálaszTörlés
  6. Felhőlány!
    Majd kipróbálom ;-).
    Igen a medvehagyma eleve kilőve, de azért még dolgozom az ügyön :).

    VálaszTörlés
  7. Bianka!
    Én annyira csodállak, hogy mindenkihez van 1-2 kedves szavad, mellette szuper finomakat készítesz. Hogy csinálod??? :-o :-)
    A sablonom megváltoztatására már régóta készültem, egyrészt kerestem az igazit, másrészt gőzöm se volt hogy is kell csinálni. Ez a gombos változat azonnal megtetszett :).

    VálaszTörlés