2011. augusztus 21., vasárnap

Virágkarnevál 2011 -képekben









6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Láttam előző évi képeket hogy kinn voltatok a hőlégballonoknál.
    MEgtudnád írni, hogy hol tudjuk mi is testközelben megnézi?
    2 kis lurkóm van odáig vannak értük.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Sajnos én sem tudom mikor és hol szállnak fel az idén :-(. Annyit sikerült megtudnom, hogy jóval kevesebb hőlégballon száll most fel, mint tavaly, 40-50 helyett 14 körül... persze elég lenne nekünk ennyi is, de nem tudom én sem hol tudjuk megnézni. Tavaly egyszerű dolgunk volt a házunk előtt szálltak fel. (Mi a Tócó-völgyben lakunk.)Elvileg a felszállási helyszínek ugyanazok lesznek: Sámsoni út vége, Tócó-völgy. Tegnap este nem itt szálltak fel sajnos, remélem, hogy majd ma...;-)
    Ha megtudok valamit írok...

    VálaszTörlés
  3. Csodás program, egyszer én is voltam

    VálaszTörlés