2009. január 7., szerda

Grissini




Grissini (Príma Konyha 2004/6; Macikonyha)):

Hozzávalók:

  • 1 dl tej
  • 1 ek. kristálycukor
  • 2 dkg élesztő
  • 40 dkg finomliszt
  • 1 kiskanál só
  • 1 dl víz
  • a lekenéshez 1 dl tej
  • a tetejére 1 ek. durva tengeri só
  • fél ek. köménymag, szezámmag, mák stb.


Az összes hozzávalót a kenyérsütő üstjébe raktam (nekem kellett hozzá még + tej és 2 ek olaj), és a dagasztó-kelesztő programon kelt tésztát készítettem belőle. Kiszedtem a gépből, majd fél cm vastagra kinyújtottam. Pizzavágóval kb. 2 cm széles, hosszú csíkokra vágtam. A csíkok végeit ellentétes irányba sodortam, mindaddig, amíg csinos kis hurkácskák lettek belőle. Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem. Tejjel lekentem, köménnyel , sajttal, szezámmaggal, mákkal szórtam meg. Hőlégkeverésnél 180°C foknál kb. 10 perc alatt világosra sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése