2012. március 31., szombat

Pizzagolyók

Hozzávalók a tésztához:
  • 2,5 dl langyos víz
  • 1 ek olívaolaj
  • 40 dkg liszt
  • 1 tk cukor
  • 1 tk só
  • 2 dkg élesztő
Hozzávalók a töltelékhez:
  • 24 mini mozzarella golyó
  • 24 szelet felvágott (nálam most olasz felvágott)
+ a kenéshez: 2 ek olívaolaj, 0,5 tk pizzafűszer

A tészta hozzávalóit a felsorolás sorrendjében a kenyérsütőbe pakoltam, és dagasztó-kelesztő programra kapcsoltam. A program lejárta után a tésztát jól átgyúrtam, és 24 részre vágtam. Minden tésztába egy mozzarella golyót és egy (olasz) felvágottat tettem, és gombóccá formáztam. Sütőpapíros tepsi tettem, lekentem a pizzafűszeres olívaolajjal, és 10 perc pihi után előmelegített sütőben  180°C fokon 22 perc alatt megsütöttem.

A recept Tücsökbogártól származik, ahol a pizzagolyókhoz fincsi mártogatós receptet is találsz.

2 megjegyzés:

  1. Pár hete én is elkészítettem, nagyon fincsi!

    Szuper süteményeid vannak, biztos kipróbálok majd 1-2-őt és jelzem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekünk is nagyon ízlett :-).

      Üdvözöllek az olvasóim között, remélem a kiválasztott sütik elnyerik a tetszésedet!

      Törlés