2010. január 13., szerda

Kókuszos csók

A múlt héten tejfölös pogácsát sütöttem, a kimaradt tojásfehérjét pedig valami új édességhez szerettem volna felhasználni. Így született meg a kókuszos csók. Még karácsony előtt vásároltam az Aldiban ostyakorongokat gondoltam ezekre nyomom a habot. Míg a kókuszos finomságok száradtak a sütőben az ostya dobozát tanulmányoztam, amin a recept rajta is van, így szomorúan rádöbbentem hogy semmi újat nem sikerült alkotnom. Nagyon finom, azóta már készült egy újabb adag, a ízes buktából kimaradt fehérjéből is.
Az Aldiban most már 99ft-ért kapható a 150db-os ostyakorong :).

Hozzávalók:
3 tojásfehérje, 20 dkg cukor, csipet só, 20 dkg kókuszreszelék, ostyakorongok

A tojásfehérjéből kemény habot verünk egy csipet sóval, majd a cukorral tovább verjük. Végül beleforgatjuk a kókuszreszeléket. Az ostyakorongokat tepsibe helyezzük, és nyomózsákból rányomjuk a kókuszos habot. kb 130 fokon 20percig sütjük, szárítjuk.
Csokival díszíthetjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése